fredag 15 april 2011

Fredagsplaylist + Minitävling

Min bror David vikarierar för Jonte denna Fredag. Fick länken i detta nu och efter ett snabbt getöga kan jag konstatera att bättre vikarie kunde han inte hittat. Han har inget att säga om spellistan själv så jag slänger in en bild på en katt i en jacka, det vet jag att han är mycket förtjust i.
Hittade också en härlig bild på David, om någon kan i ett mail nämna karaktären han föreställer och från vilken film den är så vinner först rätt svar ett gäng folk-pins+stickers. Så.. Stick Å Brinn! /m

AAAjajajaj

5 kommentarer:

  1. Sjörövar-Jenny8 maj 2011 kl. 23:49

    Nää jag vet inte alls. Men kolla här, han ser ut som Rembrandt juh!

    http://www.steveartgallery.se/sweden/picture/image-34414.html

    Hejdå!

    SvaraRadera
  2. Jag ser likheten, inte rätt dock. Testa igen, här är en ledtråd.

    http://millennier.com/wp-content/uploads/2010/04/mama-fratelli.jpg

    SvaraRadera
  3. Sjörövar-Jenny10 maj 2011 kl. 23:39

    Rembrandt som var så spexig... Aaa men då får jag gå på svarsalternativ två, morsan i Goonies.

    SvaraRadera
  4. Helt rätt! =) Maila din adress till folkskateboard@gmail.com så skickar jag ett litet paket, om du tar med din tröjstorlek också ska jag nog rota fram en t-shirt också!

    SvaraRadera
  5. Helt rätt! Maila din adress till folkskateboard@gmail.com så skickar jag ett litet paket, om du tar med din tröjstorlek också så kanske jag kan hitta en t-shirt också.

    SvaraRadera

Kommentarer